InStaGram - ID:ejevon

23 August, 2010

Posted by Evon Yap

Here I come to show off my hair color ! 

The color fade as usual, i think whoever dye Red before, will know the effect of putting your hair in Red. And guess, what the color fade to ? Gold, Brown ? Hmm, nop. The color fade to something like Red+Orange. Ok, is orange. So, this is under flash by Lx3. My first camera and whoah, u know, even my lens shape the camera also can capture. If my face full of pimples, then die kao kao la. =)


前三天都在工作。很感谢nicho教会我很多事情,实话实说,我不会搭巴士不会搭捷运,因为去那里都是在驾车的。所以这个我是学到啦,起码下次知道这个那个。做工真的可以认识很多很多朋友,大家对我也很好,谢谢。再来就是最后一天培育突然出来我的面前,来探望我们的瞬间,也很感动下的。接着我们就一起午餐,聊聊。答应了下次一起去唱k,期待期待。最无言的就是那个傻佬咯,不想有人看到我写,等下讲这个那个,所以不说了。

现在我知道,有些人喜欢来看你写什么,看了自己在那里不爽,又写回你喔,可是你就不是在说她啊~这些就是心理有鬼咯~可是我爱写的欲望没被停止,只是,哎呀,算啦.

今天整个人就是很累,所以就没有去学校了。college朋友的gathering也没去,很想念sze yi & lilian得说。不过有机会再见的,我知道。不好意思大家,真的累到不想走路那些。


这几天谢谢一直支持我的男朋友,我遇到个很让人讨厌的人,都是男朋友在听我诉苦,然后讲笑话让我笑。他知道我乱买东西的话肯定给他骂死咯。工钱拿去花~  BB is so damn nice. If someone present me, then jiu hao lo~


*Kindly click my nuffnang once u in TQ

0 comments:

Post a Comment

 

♥ E . J ♥ Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea